Impact maken op je omzet door neuro-sales! Dat is het thema waarmee expert Saskia Kerkhof de hoofden gaat opschudden tijdens de 2e Leusdense ondernemersbijeenkomst op maandag 26 september.
Saskia leert je in 1,5 uur de top-3 neurotechnieken waarmee je jouw klant onbewust overtuigt. Mensen zijn namelijk helemaal niet zulke rationele wezens als we denken. Je vergroot de win-kans als je daar rekening mee houdt. Deze inzichten helpen je bij alle commerciële relaties, zoals acquisitie, netwerken, sales, opdrachten en offertes uitbrengen.
Vanaf 19:30 uur worden de aanwezigen wijzer gemaakt over:
– Hoe het onbewuste brein van jou en dat van jouw klant werk
– Dat je egotripperij moet vermijden en de echt klantambitie glashelder op moet schrijven
– Hoe je een gespreks- of offerte-opbouw neerzet die de ja-modus triggert
– Waarom het cruciaal is om het IKEA-effect te gebruiken
Saskia Kerkhof naast heel sportief en amateur chef kok expert op het gebied van het onbewuste brein. Zij studeerde onder andere af op interactiepatronen tussen adviseurs en hun klanten en toonde aan hoe die adviseurs met hun gedrag vaak hun eigen glazen ingooien.
Het is de tweede gratis ondernemersbijeenkomst uit een serie van vier, georganiseerd door de gemeente Leusden.
Meer informatie en aanmelden via www.leusden.nl/ondernemersbijeenkomsten